GWforums
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GWforums

Leuk en gezellig forum waar u vragen kunt stellen en informatie kunt krijgen over diverse Games-Workshop onderdelen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 klachten over rangen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Darkcron
Warrior of Rohan
Warrior of Rohan
Darkcron


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 26-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimewo apr 30, 2008 11:10 am

dude weet je zeker dat je termagaunt lager zet dan een guardsmen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimewo apr 30, 2008 1:19 pm

die rangen zijn sowiezo lelijk, houd het op een soort! En als je alles doormekaar wil doen doe dan of 40k of fantasy of lotr, en het beste is nog wel: of chaos of tau of necrons of imp guard enz.

stelletje amateurs lol! afro bloem
Terug naar boven Ga naar beneden
Amnios Karosha
Empire State Trooper
Empire State Trooper
Amnios Karosha


Aantal berichten : 150
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 15-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimewo apr 30, 2008 3:22 pm

We houden het wel over alles van Games-Workshop. Integenstelling van 40Kforums, wat je als je naar de rangen kijkt beter 40KChaosforums kan noemen..... daarom owned GWforums Cool Cool Cool Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.GWforums.subject-expert.com
Darkcron
Warrior of Rohan
Warrior of Rohan
Darkcron


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 26-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimedo mei 01, 2008 12:17 am

Roekelooz schreef:
die rangen zijn sowiezo lelijk, houd het op een soort! En als je alles doormekaar wil doen doe dan of 40k of fantasy of lotr, en het beste is nog wel: of chaos of tau of necrons of imp guard enz.

stelletje amateurs lol! afro bloem
dude niet cool doen want dat ben je niet!!
en waarom heet het bij jou eigenlijk 40k forums als er ook WH Fantasy en lotr op staat, laat staan dat je zo weining weet van chaos weet dat je in je forum fouten maakt ( en dan ben ik nog zo aardig om geheel 40k erbuiten te laten!!) voorbeeld: in je rangen is een chosen 2X zo hoog als een aspringer champion, terwijls een A.champion 2X zoveel punten is!!! moet ik er nog meer geven????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Horus
Empire State Trooper
Empire State Trooper
Horus


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 20-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimevr mei 02, 2008 11:34 am

EEn hele grote fout op jullie forum is bijv dat een chosen hoger staat dan een possessed: chosen uitverkoren, possessed zijn uitverkoren en gezegend met fijne mutaties (daarom zijn ze ook meer pts). en Jus heeft gelijk, asp is de tussenfase tussen marine en Lord (en chosen en possessed zijn marines)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://uk.games-workshop.com
Darkcron
Warrior of Rohan
Warrior of Rohan
Darkcron


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 26-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimeza mei 03, 2008 10:41 am

job ik heb op hun forum zeker 12 fouten gezien en toen leeste ik het ff snel door (de index dan)
en het is ook zo dat bij jullie er ook wel wat fouten in zitten!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Horus
Empire State Trooper
Empire State Trooper
Horus


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 20-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimeza mei 03, 2008 3:44 pm

zoals....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://uk.games-workshop.com
Darkcron
Warrior of Rohan
Warrior of Rohan
Darkcron


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 26-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimeza mei 03, 2008 8:51 pm

1. dat jullie hier de baas zijn!! Ik had hem namelijk beter kunnen zijn!!

De rangenlijst
2. een Uruk-Hai warrior hoger zetten dan een Elf warrior
zoals ik al zei: een termagaunt lager zetten dan een Guardsman, terwijls een termagaunt toch sterker is. Ik kan begrijpen dat je voor the emporer bent, maar waarom zet je dan (chaos) voor de space marine, al zowiezo als je zo’n lijst maakt moet je neutraal zijn, dan had je ook een space marine master erin gezet. Trouwens die (chaos) ervoor was zowiezo een fout in jullie eigen regels omdat je al een greater deamon of khorne (bloodthirster) (wat trouwens beter een greater deamon had kunnen heten) erin had zitten.

3. je hebt een high elf hero erin zitten, had dat niet beter een meer duidelijk karater kunnen zijn??

4. een ork in mega armor is zwakker dan een eldar Harlequin Shadowseer, had er dan een big mek of een Ork nob in mega armor van gemaakt. Maar dan klopt het niet meer want die had boven Aun’va Master of the Undying Spirit gemoeten!!
5. als iets belangerijk is bij warhammer zijn het de draken, dus waar zijn die gebleven??

6. en is het niet een beetje heftig om van elf warrior naar Khazâd-gaurd en dan gelijk naar boromir captain of the white tower te gaan?? En de meeste mensen houden toch ietsjes meer van aragorn!!
De regels
7.

-> Geen spam. Wees hier duidelijker in, want niet iedereen weet wat spam is en dit forum is wel voor iedereen beschikbaar. En bij out of topic mag het wel, zet dat er dan ook ff bij!!

-> Doe aardig tegen elkaar. Zorg dat iedereen het naar zijn zin heeft op het forum. Geef dan ook het voorbeeld, want hier heb ik wel een paar naargeestige teksten van jullie:
Horus: kommaar, kleine

Amnios: ga dan terug naar je eigen forum in plaats van ons de hele tijd te vervelen... en als je nog 1 keer wat beledigends zegt over dit forum word je voor een week gebanned!!!!

Horus: ja met hun 'for the emperor'enzo
tszzz lozerz

Amnios: dus dan zijn het allemaal noobs....

dit leek mij genoeg (en dan zal ik niet over machtmisbruik en dreigementen beginnen)


-> Maak lol, maar zorg wel dat iedereen daarmee lol heeft. Om jullie na die teksten ook nog even op een andere regel te wijzen, dat jullie die noterbene eigenhandig hebben gemaakt!!

-> De Admins mogen geen misbruik van hun macht maken. Ze moeten u een kans geven om uw gedrag te verbeteren. Nee de admins moeten laten zien hoe het moet, dus zeg het over de mensen die op het forum zijn!!

dit lijkt mij genoeg of moet ik verder gaan, want nee dat wil je niet!!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Horus
Empire State Trooper
Empire State Trooper
Horus


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 20-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimezo mei 04, 2008 7:56 pm

1. maar je bent het niet en hoezo?

2. een Uruk is het best in vechten en een elf kan beter schieten en heeft ook betere kansen in het gevecht, en een guardsman is wel beter hij heeft namelijk 2 hogere leadership (maar wel een lagere initiative) en dat (chaos) is om het neutraal te houden en we verzinnen zelf onze 'eigen regels' wel

3. wat is en karater Vraagteken

4. ligt eraan waarvoor je ze gebruikt

5. die zijn er niet, dat zie je toch Vraagteken

6. elfwarior-khâzad guard is wel OK, maar Rut wou Boromir

7.dat vragen ze dan wel

ik dacht dat je dat wel kon hebben

het is notAbene
Terug naar boven Ga naar beneden
http://uk.games-workshop.com
Amnios Karosha
Empire State Trooper
Empire State Trooper
Amnios Karosha


Aantal berichten : 150
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 15-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimema mei 05, 2008 8:55 pm

High Elf Hero is van WARHAMMER en dus een gewoon poppetje, maar als je wil zal ik er wel High Elf Hero on Dragon van maken (klinkt een beetje stom denk je niet?)

We hadden Aragorn kunnen doen, maar er zijn meerdere soorten Aragorns en dan hadden we Ellesar het liefst gedaan, maar de helft van de mensen zou niet weten wat dat is....

ik zou dan toch het liefst iets van de Imperial Guard daar neer zetten en als je daarvoor betere suchesties hebt moet je dat zeggen. We zouden ook ze kunnen verwisselen en dan van de Hormagaunt een Genestealer maken...

De meesten weten wat spam is en anders zeggen we het als ze aan het spammen zijn.

Als je je erg beledigt voelt ofzo kan je gewoon een klacht indienen. Desnoods met MP. Zolang we daarvan niks horen houden we het losjes.

Nog bedankt voor deze dingetjes. Op deze manier kunnen we ons forum dus verbeteren!!
farao
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.GWforums.subject-expert.com
Horus
Empire State Trooper
Empire State Trooper
Horus


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 20-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimedi mei 06, 2008 5:25 pm

netjes Uitroepteken Uitroepteken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://uk.games-workshop.com
Roekelooz
Hobbit Militia
Hobbit Militia
Roekelooz


Aantal berichten : 7
Registration date : 02-06-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimema jun 02, 2008 7:14 pm

Horus schreef:
EEn hele grote fout op jullie forum is bijv dat een chosen hoger staat dan een possessed: chosen uitverkoren, possessed zijn uitverkoren en gezegend met fijne mutaties (daarom zijn ze ook meer pts). en Jus heeft gelijk, asp is de tussenfase tussen marine en Lord (en chosen en possessed zijn marines)

was een typfoutje van Azulth, kijk maar.. Heb ik allang voordat ik jouw comment las aangepast

Darkcron schreef:
job ik heb op hun forum zeker 12 fouten gezien en toen leeste ik het ff snel door (de index dan)
en het is ook zo dat bij jullie er ook wel wat fouten in zitten!!!

Het is las dombo

Amnios Karosha schreef:


ik zou dan toch het liefst iets van de Imperial Guard daar neer zetten en als je daarvoor betere suchesties hebt moet je dat zeggen. We zouden ook ze kunnen verwisselen en dan van de Hormagaunt een Genestealer maken...



Weet je zeker dat je suggestie zo raar wilt schrijven?

Amnios Karosha schreef:
We houden het wel over alles van Games-Workshop. Integenstelling van 40Kforums, wat je als je naar de rangen kijkt beter 40KChaosforums kan noemen..... daarom owned GWforums Cool Cool Cool Cool

onzin.. Dat wordt te druk en onoverzichtelijk.. Ons forum gaat over alles, maar vooral over 40k, maar dat neemt niet weg dat het voor fantasy en lotr mensen even gebruikersvriendelijk moet zijn..

Trouwens, eerst hadden we fantasy en lotr minder uitgebreid gedaan, maar zoals het nu is, is een update... En in rangen moet je keuzes maken.

En bovendien, dit forums is voor 95% gecopieerd van mijn forum.. (die 5% verschil is: slechtere leiding, slechtere rangen, saaier en lelijkere lay-out) Maar dat is maar mijn mening hè? Heel Blij


40kforums.nl heeft trouwens in tegenstelling tot jullie wel mooi een .nl domein!!

40kforums pwnt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.40kforums.nl
Amnios Karosha
Empire State Trooper
Empire State Trooper
Amnios Karosha


Aantal berichten : 150
Leeftijd : 30
Woonplaats : Kortenhoef
Registration date : 15-04-08

klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitimewo jun 04, 2008 10:07 am

misschien hebben jullie wel leuke extratjes maar ik ga nog steeds liever niet terug naar jullie tirannie. Dit forum is idd gewoon gemaakt voor een neutralere en vrijere versie van jullie forum. Het is gewoon een verbetering. (jullie forum heet 40kforums. Dan kan je het gewoon niet maken om te zeggen dat die van jullie ook goed gericht is naar LOTR en WARHAMMER) blauw oog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.GWforums.subject-expert.com
Gesponsorde inhoud





klachten over rangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: klachten over rangen   klachten over rangen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
klachten over rangen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Rangen van GWforums

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GWforums :: Algemeen :: Regels van het forum-
Ga naar: